Bortklemad

Jag tror att jag är bortskämd. Nicke lagar maten, dammsuger, skrubbar spisen, startar bilen åt mig så att den inte ska vara kall när jag ska åka, bäddar sängen, diskar det som inte får plats i maskinen, tvättar. Nu menar jag inte att jag aldrig gör det här, men han är guld värd. Han är bra, min pojkvän. En sådan är alla värda.

Jag har hittills hållit mitt nyårslöfte, jag struntade i det gamla vanliga att gå ner i vikt. Det går bättre om man inte lovar sig själv. Jag skulle vara mera social, och det har jag. Idag plockade jag upp Lotta i Herrö, for till Sveg och mötte upp Helene, uträttade några ärenden och for och fikade på nyan. Middag med Nicke innan jag & Ida for till Härdal och mötte Helene och Paulina där för att ta några simtag. Bastning på det och man blir som en ny människa.

Är nu i Sveg igen och lyssnar på Bonnie Tyler och Simon & Garfunkel.

[ lördagen i bilder ]

63381-462
Soffan fullproppad.

63381-461
En glad Nicke.

63381-460
Fullsatt kök.

63381-459
Buggning var det med!


Kommentarer
Postat av: Emma

Är bilderna från huset?? verkar ju jättefint! Vilken skillnad från bilderna du visade innan renoveringen :) När kan jag komma o hälsa på dig då?
det är skönt att bli lite bortskämd ibland, hehe :) Bortklemad - vilket roligt ord!? är det norsk??
Puss guldklimpen


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback