Seans, bowling & annat tok.

Nu har jag tagit emot samtal på Sykes i en hel vecka, och jag är lugn som en filbunke, trots att jag springer runt som ett frågetecken och frågar över det ena & det andra. Folket där är otroligt sköna, förlåt mig för alla gamla fördomar, hehe. För vem kan neka att man aldrig tänkt när man sett en lustig person på Sveg " det där måste vara en syksare", jag erkänner.

I onsdags var jag på en seans, som var väldigt intressant. Dock inte riktigt vad jag väntat mig, hon pratade en hel del om natur-piller och grejer, och det var ju inte därför vi kom dit. Men hon fick kontakt med många andar, mamma hade en man som gick med henne, vi har inte riktigt kommit på vem det är. Jag hann aldrig ställa mina frågor, men det var jätte kul att lyssna. Jag tror på det övernaturliga, men just sådana där seanser tar jag med en nypa salt. Vad jag ville fråga var om det jag ser & känner bara är inbillning eller om det faktiskt är det jag tror.

I fredags åkte jag & Nicke och Lotta & Thomas till Vemdalen och spelade bowling. Fick inte in en enda strike och förlorade. Men jätte roligt var det! I går var jag, Sanna och en kompis till henne i Lofsdalen och åkte bräda. Alltid lika skoj, men det var svinkallt. Kändes som att kinderna skulle ramla av. På kvällen drack vi vin & umgicks. Jag, Helene & Helene och Ida. En snabbvända på Mysen, och då menar jag snabb. 2 min och vi var ute, det var tomt på folk. Fortsatte hemma hos Helene en stund innan vi kikade förbi på en annan fest. Allsång var det där!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback