Prickfritt

I förrgår, den 8 feb, så hade jag haft mitt körkort i ett helt år - utan några krascher, trasiga bilar eller andra olyckor. Hoppas att det kommande året blir likadant. Ta i trä.

Om man ska göra en tillbakablick på dåtiden så är nog dessa två månader, jan & feb de allra jobbigaste månaderna som varit på väldigt länge. Man velar, vet varken ut eller in, helt ovetande om vad som komma skall och åt vilket håll man ska gå. Känslan verkar aldrig riktigt släppa heller. Hårda tider, och jag vet att vi är många som känner likadant.

Uppstigen från sängen och nerstigen i mysbrallorna för runt två timmar sen. Frukosten i magen och musiken i högtalarna. Kinamaten i Östersund tror jag lockar oss på en tripp dit i eftermiddag. Hade velat lagt ut lite bilder nu men så klart har jag kabeln och kameran på två skillda platser.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag går på folkhögskola i Blekinge, ska läsa mat/hälsa för att kunna bli personlig coach men läser förtillfället bara grundskoleämnen då man inte fick hoppa in mitt i "terminen"..Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback