God Morgon.

Helgen tillbringades i Tännäs tillsammans med Nicke. Hade min dator med så på lördagen hann vi avverka en hel del filmer, var inne i stugan och tog det bara lugnt. En snabbis in till Funäs, det var allt. På söndagen åkte vi i väg med skotern en sväng, första turen i vinter dessutom. Det negativa när man är borta sådär över en helg, är att man äter så mycket, haha. [ bilder kommer senare ]

Igår tog jag mina första samtal på Sykes, och det gick bättre än vad jag hade väntat mig. Frågorna är så blandade, både enkla & svåra. Tur att det finns mentorer och annat folk att fråga. Men det känns bra, det gör det.

For hem till Härdal igår efter jobbet, skönt. Blir samma sak idag, men ska först träffa Lotta.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback