Wow, what a night!

Det blev lite ändrade planer, Emma for till skalet & jag knackade på hos ett gäng grabbar jag inte kände speciellt bra. Lukas, Mike och Thomas - bra grabbar. Satt på balkongen med någon cider, innan vi drog oss inåt till alla dessa kortspel som bara gör en full snabbt - inte bra. Vi var nog 10 st personer som mest under kvällens gång, och alla människor var störtsköna. Tequilarace, shottar ur is-koppar och allt vad det var. Vattenpipan fyllde lägenheten med jordgubbsdoft. Jag hade jätte roligt! Det var värt att gå upp och jobba klockan nio.

Nu har jag mina två lediga dagar, som jag längtat efter dem. Får ta och njuta ordentligt innan jag går på mitt nio dagars pass, med bara kvällstider. Det är bara att bita i det sura äpplet. Solen skiner & jag väntar in Lotta. Ikväll åker jag till Hede och hälsar på Emma, henne får man inte nog av.

Kommentarer
Postat av: Jörgen

Tjena.. och här hittade man dig ja... Den kvällen var jävligt rolig ialla fall...:D

Postat av: Jörgen

Hehe jaa...:D Jodå jag lever väl.. Själv då? Hade du kul på Mysen?

2007-04-29 @ 13:31:24
URL: http://pardeman.bloggagratis.se
Postat av: Jörgen

Jag blev firad... Fyller 19 idag, så man får ju passa på att dricka lite på valborg! ;) Hehe

2007-05-01 @ 11:20:19
URL: http://pardeman.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback