Snart är det fullt.

Jag och Nicke planerade så mycket som att inte göra något alls ikväll. Lagade mat och bänkade oss i soffan framför en film, Wild Hogs. Sevärd, rätt kul att se Travolta i en mindre seriös film. Lite småstolt över att jag inte somnade, inte ens slumrade. En påse chips och dipp på det här sen är kvällen fulländad.

Jag har insett att jag är en samlare som inte kan kasta ett dyft, spelar ingen roll om det handlar om matteboken från fjärde klass eller linnet som jag växte ur för tre år sedan. Det gör ont att göra sig av med något, eftersom att det i sig bär med sig något. Jobbigt. Får inte plats med fler saker snart. Varje gång jag säger att nu ska jag minsann rensa ur rummet, så slutar det att jag får ihop en papperskasse med gamla kvitton, kataloger och uppbrunna ljus.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback