Klackarna i taket

En bra början på dagen är när man vaknar 5 min innan det tjutande alarmet, känner sig pigg som en solstråle [ bortsett från mitt mindre roliga morgonhumör ] trots utgång kvällen innan. Jag hade verkligen hur kul som helst igår! Jag, Ida, Helene A, hennes syrra Marie, Lotta, Paulina, Matti & Broberg. Helene hade till och med ordnat vinglas den här gången, förra festen var det vin i så kallade mjölkglas. Det smakar inte lika bra, på något lustigt sätt. Vildsvinsvinet är faktiskt gott för den lilla summan.

På mysen var det drag, mycket folk och framför allt bra musik. Dansade och alla var glada, är så kär i mina tjejer. Sandra saknas dock. Alla har vi våra roller och alla bidrar vi med olika karaktärer, och det märks när någon inte är med. Sandra är ju den som tror hon hinner träffa alla på en och samma kväll, och då den som flänger mest från plats till plats, samt den som välter flest vinglas, eller? : ) Iofs stod Ida för den delen igår, haha. Borde nog inte gå in så mycket på det interna. Gick hela vägen till Nilsvallen i mina klackar, vilket resulterar i träningsvärk idag. Några bilder togs så klart, de kommer ikväll.


Kommentarer
Postat av: Ida som välter glas :)

gillar dig tokmycket ska du veta!

2007-04-01 @ 18:07:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback