I ain't working today.

Vilket är skönt, jätte skönt. Vaknade halv nio, och det var helt tyst & lugnt i huset. Frukost med mig själv, kikade på en film innan jag tog tag i mitt rum som just nu inte bara är äckligt, utan värre. Rummet ligger på övervåningen längst bort dit all värme åker, vilket innebär att jag oftast har fyra st katter där inne. Hårigt. Kastade ut sängkläderna, och det är nog bäst att de ligger där hela dagen.

I måndags kom Thomas & Lotta hem till mig och badade, länge länge låg vi där ute. En och en halv timma skulle nog jag gissa på. Skönt om inte annat.

Ska strax åka till Sveg & ta en fika med lillhjelmen på nyan. Köpa blommor till mormors grav, samt påskgodis. Har lovat att skicka ett litet paket med lösgodis till Sandra, som saknar det svenska godiset, haha.


Kommentarer
Postat av: sandra

Haha, sweet. Du är sötast!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback