Under vattenytan

Tog bussen till Haunama Bay & packade med mig undervattenskameran. Klarblå himmel och helt perfekt. Den här bussen gick inte hela vägen fram, så jag fick promenera uppför ett berg, där det var en utsiktpunkt. Bra ställe att vila på : ) Dessvärre verkade det inte som att trafiken gillade att jag gick där? De försökte skrämma mig genom att låtsas köra mot mig, och sedan svänga ut igen.. Knäppt, det var ju en gångväg. Eller?

Hyrde snorkelset och placerade mig på stranden. Den här gången såg jag en massa nya fiskar som jag inte såg sist, kan bero på att jag vågade mig ut på djupare vatten och dyka ner. Såg två av de som sades vara mer ovanliga, en ål av något slag och en taggig filur. I alla fall, fotade och har ingen aning om hur det blev, haha. Var det tills solen gick i moln.

Åkte in till Waikiki ikväll och lämnade in rullen på framkallning, ska hämta bilderna imorrn. Spännande! Promenerade en sväng och fann en hulahula uppvisning på stranden, blev som fastklistrad.

63381-274
Från utsiktsplatsen.

63381-275
Hus ända upp på klippväggarna.

63381-276
Haunama Bay.

63381-281
Hulahula.

63381-279


63381-277


63381-278
Folk från publiken bjöds upp till en hulahula lektion, och den här modiga lilltjejen gjorde så gott hon kunde.

Kommentarer
Postat av: Linnéa

åh vad spännande det låter där borta!!

med ellin gick det bra, jag hittade ägaren, så han kom hem! :)
Jag springvickar inom hemtjänsten nu, men på måndag ska jag ha min första dag i en klädbutik. hoppas det går bra så jag får jobba där mycket! är supernervös! :)

Postat av: Yvonne

Gud så man kan längta bort härifrån!

Älskar dina foton! :-D

2006-10-27 @ 23:32:51
URL: http://www.ifilofaxen.se
Postat av: Farelyne

Gud tänk att det ser ut sådär JUST NU på en annan plats här på jorden, själv sitter man omringad av snö, förfrysit röven har jag också gjort haha.

2006-10-29 @ 14:30:20
URL: http://farelyne.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback