Solnedgången

Vilken semester.. Har legat ute i solen idag. Runt tretiden åkte jag, Pia och sönerna ner till Waikiki. Låg på stranden och bara njöt. Solen var inte så stark och luften var inte så tjock. Så skönt. Väntade tills solen började sjunka och ett helt otroligt ljus la sig över omgivningen. Många människor var där för att se solnedgången, medan andra bara hängde och umgicks. Folk träffas ute, små grupper som övar på någon sport eller något annat. Stämningen är verkligen lugn. När folk av manligt kön kommer fram och är trevliga, pratar en stund och ber om ens nummer så vet jag inte vad man ska tro om dem. Vill de bara vara sociala & trevliga, eller är de våldtäktsmän allihopa? : ) Har hänt flera ggr och sagt att jag inte har någon telefon, och att jag heller inte vill ha deras. [ han jag mötte idag var dessutom runt 40, vilket gör det hela värre ] Har tagit emot en persons nummer, men tappat bort den lappen med. Haha, tror de försvinner på stranden eller något när man har väskan liggandes. Tänker nog inte säga så mycket mera än så idag, bilderna får tala för sig själva..

63381-172
Solen har börjat sjunka lite grann.

63381-178
Waikiki ser på en gång mycket mjukare ut.

63381-177
Bus på stranden.

63381-176
Louis är mera bråkig än vad Tom är, men samtidigt den blödige.

63381-175
Pia & hennes leende.

63381-174
Också jag så klart.

63381-173
En massa andra.

63381-179
Ett lilarosa ljus nästan.

63381-180
Här är det inte långt kvar innan solen stiger upp hos er där hemma ; )

Kommentarer
Postat av: Jossan

Heej:)
låter som du har det toppen alltså:) är maman svensk eller, med tnake på namnet tänkte ja bara?!:)
jag jobbar på kicks fram till februari då åker jag på äventyr till australien, nya zeeland å filipinerna som det ser ut nu..men hawaii verkar heeeelt underbart, blir så sugen på att resa dit när jag ser på dina bilder:)
hoppas allt är bra i hawaii.
kram

Postat av: Jossan

lite slarvigt skirvet inlägg där men hoppas det är läsbart..:)

2006-10-09 @ 18:42:45
URL: http://jossanpossan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback