Shine on me

Idag gick jag raka vägen till Kahala Hotel när jag hade vaknat & tillbringade dagen där. Låtsades vara en av hotellets gäster och lade mig på en stol. Såå skönt. Simmade några vändor i havet, och la mig igen, jag & min mp3. Har läst ut min andra bok nu, och båda har jag kastat. Desto mindre onödig vikt, desto mera roligt hem ; ) Tänkte ringa den här tjejen från Schweitz idag men hittade inte lappen, måste tappat den. Synd. Men jag vet namnet på hotellet och jag tror att hennes rumsnummer var 303, inte helt hundra men ska kolla upp det. Eva kom och sa hej då också, hon åkte hem till Sverige idag. Kommer tillbaka den första december, så pass att hon hinner skjutsa mig till flygplatsen den andra.

Middagen idag var svår. Köttet var riktigt rosa, nästan så man kunde tro att djuret levde på tallriken. Sådant har jag verkligen problem med, det är äckligt. Blundade & tuggade & svalde snabbt. Dränkte köttet i dressing. Antar att de beror på den här familjens rädsla för cancer, det sägs ju att bränd och hårt stekt mat kan ge dig det. Det tror dem också om du fryser in en vattenflaska och dricker det sen? Det måste väl vara en påhittad nojja. I alla fall, till det var det majskolvar.. : / Meen jag åt!

Dessutom har jag gått ner över fyra kilon. Yeay!

Kommentarer
Postat av: Jossan

Hej!
hittade nyss hit, roligt att läsa om din vistelse på hawaii.
Har några frågor oxå:)
vem är Eva? och vad gör du på hawaii är du barnflicka eller ngt sånt?!
kram

Postat av: Jossan

å gud vad kul å bra det låter..:) vilken möjlighet! bor du gratis hos den där familjen då?
hoppas din vistelse där blir fortsatt bra, den verkar ju varit toppen hittils i af:)
kram

2006-10-06 @ 19:59:35
URL: http://jossanpossan.blogg.se/
Postat av: Sonia

Hej Petra
Ove o jag följer dina dagar o upplevelser på Hawaii, "lilla" Petra ute i vida världen, alldeles ensam! Bra gjort! Jättespännande att läsa om allt du är med om. Och att simma med delfinerna måste ju varit en riktig höjdare. Här ar allt som vanligt, jag tror inte det hänt ngt. av värde sen du for, så du gjorde alldeles rätt med din resa. Härdal står kvar. Kram Sonia o Ove

2006-10-06 @ 22:35:29
Postat av: Sonia

Glömde en sak...Grattis!! till nitton år!
Puss o kram hela dan från oss i Hökars

2006-10-06 @ 22:41:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback