Paintball

Louis firade sin födelsedag idag på en paintballbana med sina kompisar. Pia packade den stora kylboxen med massa mat & tårtor, och lastade två bilar med laddade smågrabbar med maxad utrustning. Camouflage och allt vad det var. De flesta hade till och med egna skydd och gevär. De sköt tills mer än bara svetten rann, tårarna med. Det kommer nog att ömma riktigt ordentligt  i blåmärkena imorrn, hehe. Men roligt hade dem!

Jag och Mary Jean gick till stranden och badade i havet som var jätte varmt. Plaskade omkring bland vågorna innan vi gick upp. Lyssnade till MJ's historier om hur det gick till med körkorten man måste ha till cykeln hon åker på på bilden. Haha. Åt födelsedagstårta och hade det trevligt bland alla vilda småpojkar & vuxna pojkar ; )

Vill du veta?

Man ledsnar på att ha sand överallt exakt hela tiden. I väskan, i sängen, innanför kläderna, i skorna. På alla platser.

Alla i familjen använder solskyddsfaktor 50. Men det blir väl en helt annan sak när man bor här.

Mary Jean bröt ihop idag när hon nekades att gå in i en affär för att hon inte hade militär legitimation.

Såg två vilda sköldpaddor i havet ihelgen, visserligen på långt håll.

Jag är inte rädd för att simma runt i kring fiskar längre, tyckte det var obehagligt förr. Men här är dem ju överallt.



63381-184
En disig dag.

63381-183
Mary Jean på sin scooter, som hon säger. Åkte på bensinstationen till och med för att det kändes så verkligt då ; )

63381-182
Skulle testa att bita i en paintballkula, och det slutade såhär. Haha.

63381-181
MJ.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Det är kul med paintball!

Postat av: sandra

hej baby. nu sitter jag i thailand, phuket och har last igenom alla dina senaste inlagg. roligt :) jag ska skaffa resedagboken.se, sa da kan du lasa om vad jag pysslar med ocksa. hehe. saknar dig, puss puss

2006-10-10 @ 15:40:34
Postat av: Anna

Hi there Petra! Ser hur soft ut som helst med Hawaii :) Tänkte att detta kanske kunde vara en rolig grej för dig..http://douweosinga.com/ då du verkar vara resemänniska ! Kram / Anna

2006-10-11 @ 13:27:50
URL: http://setturmittperspektiv.blogg.se
Postat av: Malin

Japp! var på intervju på HM igår. De hade valt ut tre stycken som skulle få komma på intervju, och jag blev en av dem, så det var jätteskoj. Vet ju inte om jag får jobbet eftersom det finns två andra som kanske passar mycket bättre! Det var en riktig vuxen intervju, svårt men kul! Nu är det bara att hålla tummarna. Har du det bra Petra? Ingen hemlängtan ? Puss!

2006-10-12 @ 07:57:23
URL: http://jagmalin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback