Mera respekt ungar!

Har tjänat mig lite extra dollar idag. Strök, dammade och torkade hemma hos en kvinna som jag kom i kontakt med via Eva. Hon var någon sorts massör, fast ändå inte, det var något djupare sa hon. Ingen aning jag. Rätt häftig människa, manlig röst och speciellt kroppsspråk. Verkade vara buddhist. Hon hade i vilket fall som helst några vänner där som skulle kolla upp med sina vänner om att jag gärna hjälper till med saker & ting.. Ryktet sprider sig.

Man får träffa en hel del intressanta människor, det är kul. Ingen den andra lik. Jag tycker faktiskt det är roligt att lära känna nya personer, det är bara första stegen som jag tycker är ansträngande. Men, jag jobbar på det ; )

Har sen varit barnvakt här, mera timmar.. Idag var de bara allmänt jobbiga alla tre. MJ ljuger hela tiden, hittar på saker och man vet inte om man ska lyssna eller inte. Spelar ingen roll om man spelar spel med henne eller inte, det är aldrig hela sanningen som kommer fram. Hon hittade på en lek med att kasta stenar idag, och eftersom hur det gick så ändrades reglerna. Ja, hon är ju bara åtta år.. Killarna ville inte äta när jag hade lagat mat, de var inte hungriga, så jag lät det stå framme länge. Just när jag tagit in den efter en timma, Barry kommit hem och skällt på dem för att de inte ätit, då skulle de äta. Jag är för snäll helt enkelt, så från och med imorgon är det ändring.


Kommentarer
Postat av: M i n d i

Åh lite avis blir jag allt när du skriver att du befinner dig ända borta på Hawaii. Åh så härligt. :) Hur länge stannar du?

Ja det var SAMOS i Grekland jag menade och att jag drömmer extra mycket om det just nu är för att det är exakt ett år sedan vi var där och jag hade gärna befunnit mig där igen. ;) Nästa år hoppas jag att det kan bli en greklandsresa igen och vi är lite sugna på Karpathos bla.

Kramis!

Postat av: Emma Bj

Hej vännen! Jag blir så glad när jag är in här och kikar, det verkar vara helt underbart där du är? Snacka om att du valde rätt som åkte! Men jag saknar dig, och kommer nog få fortsätta med det ett tag till :) Hoppas du hade en jättebra födelsedag! skickade ett endagsförsenat mess men vet inte om det kom fram?! Sköt om dig så hörs vi! Puss och kram

2006-10-04 @ 12:58:38
Postat av: nicke

det är rätt gumman, tala om vem som bestämmer. slå näven i bordet å säg:NU är det nog:) kyss

2006-10-04 @ 13:38:05
Postat av: Yvonne

Du ungar är inte det lättaste! Hujeda mig! :-D Saknar härliga foton idag ;-) Kramkram

2006-10-05 @ 22:46:30
URL: http://www.ifilofaxen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback