Bellydancers!

Sitter mitt uppe i en väldigt seriös lek just nu, MJ & en vän till henne leker doktorer. Det är riktigt allvarliga. Det ser mig inte ens. Deras dockor får vara patienter, och tur det så slipper jag stå ut med allt. De har nålar i magen, inkletade i vad det nu är. Deras röster är mörka och vuxet tillgjorda, så roligt att titta på. Operation på gång nu, och röntgen består av en spegel. De har helt enkelt flyttat på mina grejer, möblerat om mina väskor och iscensatt ett sjukhus.

Var hemma hos Sally idag med, dammade och gjorde ungefär samma saker som igår. Åkte sen hem på moppen [ funkar bra nu! ; ) ] och bytte om innan jag åkte till Waikiki. Bara njöt av vädret och allt annat. Enligt alla som bor här så är det ovanligt varmt nu, för det är nästan ingen vind. Fick höra idag att det kommer varm luft från vulkanen på den stora ön. Nästa gång jag besöker Hawaii ska jag se nån av de andra öarna, men det är svårt att åka så nu när man bor hos en familj. För då borde man ju åtminstone stanna några dagar, men det får bli nästa gång.

Var sen hemma, det kom över två på middag här. Vi åt bakad potatis med grillat kött. Rött kött, tänkte säga till att jag ville ha det mera välstekt men hade inte riktigt hjärta till det när hon var klar med allt. En riktigt trevlig kväll. Pia och en vän till henne ska på en fest imorrn på en karaokebar, och jag ska få följa. Man ska klä ut sig så Pia letade fram bellydancelådan, hon tog sådana kurser förut så hon hade en hel del saker. Jag ska bära svart & guld, hehe. Kommer att se jätte roligt ut, en blond peruk på det med. Pia är störtskön, jag gillar henne verkligen. Så vi ska vara bellydansare och sjunga karaoke. Jag är bara nitton & får ju inte dricka alkohol här - kommer att vara alldeles för nykter för det där ; )

Har bokat en tur tills på onsdag. Ska se saker & ting från hästryggen, se sådana saker man inte kommer åt på så många andra sätt. Sedan får man ut och åka i en katamaran ute på havet, kan nog bli en toppendag. Så de hämtar mig här i närheten, lunch ingår och de kör mig tillbaka.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tanken är om sidan funkar som den ska att du ska komma fram till en sån kartbild där du kan fylla i vart du varit :)

Postat av: sandra

tju. det later underbart. och fastan jag ar i thailand, sa ar jag avundsjuk pa dig :) riktigt bra ide att aka pa ridtur, kan nog bli skoj! och pia verkar hur rolig som helst. lagg ut bilder sen, haha. puss mylove

2006-10-14 @ 14:09:32
Postat av: Malin

ja jag ansökte redan i sommras då jag var inne i butiken och pratade med chefen å så. Om någon vecka skulle jag få veta. Det är ett vikariat först och främst antar jag, men det är heltid.
Rapporterar när jag vet ; ) Puss babie.

2006-10-15 @ 14:12:04
URL: http://jagmalin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback