Barnkalas


Jag fick mat & tårta ; ) Två vänner till Pia kom med, kommer och går folk här hela tiden. Det gynnar inte mig med att jag är riktigt dålig på namn, men desto bättre på ansikten. Fast det kommer jag ju inte långt på sådana gånger. Sjöng för Louis som fyllde 10 år, var osäker på åldern i förra inlägget, hehe. Satt sen mest och pratade, och runt niotiden började de sucka och säga "herregud vad sent det är, borde sova nu, det är verkligen sängdags.." Sen när klockan var halv tio så ringde telefonen, " vem ringer såhär sent?! " Men som tur är så är de medvetna om att det egentligen inte är så speciellt sent, men att de känner så.

63381-162


63381-161
Mary Jean's vanliga fotopose, alltid för nära & alltid med en grimage.

63381-163
Nja, fick helt enkelt nöja mig med såhär, kom inget längre : )

63381-160
Födelsedagsbarnet! [ och mössan har vi sett förut ]

63381-159
Han råkade sätta dit elva istället för tio ljus, men ett stod för tur tyckte han.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback