27 november

Helgen var bra, den inleddes med en god middag på TGI's med trevligt folk. På lördagen var det läsning inför måndagens två colloquium i farmakologi och patologisk anatomi.. Tog dock en lång paus och lunchade med Andrea. På söndagen så var Daniel här, förhörde varandra på alla läkemedel, och sen fick det bli middag ute. I måndags så slet jag och Andrea med att skriva på rapporten i kirurgi, så nu är det inte mycket kvar! En sak mindre att göra.
 
Har kommit igång med träningen, det känns väldigt bra, det är ju ingen nyhet att man mår mycket bättre av det.. Så jag förstår inte varför det ska vara så trögt att ta sig i väg. 
 
Nu är det även bara två dagar tills jag får åka hem! Det är sju veckor sen jag var hemma nu, men det känns faktiskt inte så. Det är nog för att jag har haft dem alla på besök under den tiden. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback