2 mars

Då var jag tillbaka, begravd i studier. Jag fick i alla fall ett glatt bemötande av mina sambos igår kväll, det är härligt. Vi uppdaterade varandra om helgen, jag packade upp min väska, och gick sen och la mig. Trodde inte det var sant att jag skulle stiga upp i morse när alarmet ringde, var så trött.

Nu är det mycket att göra.. Två prov på torsdag, anatomi och biologi. Ska skriva en summering av en text till filosofin i morrn. Prov i kemi på måndag. Prov i fysik på tisdag. Där brast min glädje, då fysikläraren sa förut att vi inte skulle ha några prov i det ämnet denna termin. Nu ska vi helt plötsligt ha flera stycken. Jag har alltså inte tid att sitta här..

Kommentarer
Postat av: Inger

Lycka till! Det går nog bra tror jag. Ha de´ Kram

2010-03-02 @ 13:03:26
Postat av: Ida

Du fixar det vännen, jag tror på dig!

2010-03-02 @ 13:06:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback